Dagens grej!

Jag har noterat eran besvikelse över att "Grej of the day" inte har visat sig särskilt ofta. Det ska bli bättring, jag lovar! I min annars så händelefattiga vardag händer det tyvärr inte särksilt mycket roligt, sad but true. Kandidaterna till "Grej of the day" är lika få som de friska bakterierna i bulgariens beryktade klamydiapooler.


Dagens grej of the day består i vilket fall av ett citat från min mor. Vi satt vid matbordet och samtalade om lite allt möjligt, operationer bland annat. Helt plötsligt kom det, liknelsen vid ett blixtnedslag var slående. Mitt uppe i allt operationsprat så kläcker mamma:

- Jag såg en räv imorse.

I min mening var det fruktansvärt roligt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att man kan glädja någon!

2009-09-05 @ 13:13:46
URL: http://mattiasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0