Vuxenpoäng

  Ja, alla dessa vuxenpoäng, de fullständigt haglar in! 
En sak som jag lärt mig sedan jag kom ner hit är att dricka kaffe. Det händer till och med att jag brygger till mig själv - utan att någon annan är här! Och lyssna på det här - jag tycker faktiskt inte det smakar armhåla! Det här kallas framsteg. Å andra sidan, är det verkligen något att sträva efter, att gilla kaffe? 
 
Hur som haver (barnen kär, se till mig som liten är...). Det bara kom till mig nu. När jag och min syster var små och sov över hos mormor och morfar, ja då skulle man alltid be godnattbön. Då knäppte man sina händer och pratade med killen uppe i det blå. Om jag fick någon direkt respons? Nja. 
 
Idag fick jag flåsa riktigt ordentligt för första gången på länge. Vi var ett gäng som åkte och spelade fotboll, och jag som har stått i mål i hela mitt liv (eller ja, i alla fall under min tid som aktiv) agerade utespelare. Blodsmak. Två baljor och macka på macka serverade jag mina lagkamrater med. När orken började svika lämnade dock fokuset en del att önska. 
 
 
Varvade även ner med mer fotboll - VM-krönika från 2002!
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0