Två gräddfil och en audi

Två gräddfil och en audi ja. Nu undrar väl ni vad i hela fridens dar det är för något. Jo, det ska jag tala om! Det är Kalmars kanske hetaste, snyggaste, bästa och mest vällåtande coverband på många, många år. För att inte tala om mest ödmjuka...
 
När jag i Augusti förra året anlände hit till min nya hemstad tog det inte lång tid innan jag rekat runt och sniffat reda på vilka som kunde spela någon form av instrument. Bingo! Tre av mina närmaste kompisar här nere spelar precis de instrumenten som behövs i ett band. Jag spelar trummor, Emil spelar gitarr och sjunger, Robin spelar gitarr och Jonathan spelar bas. Vad mer behöver man? Inget. 
 
Nästa gång ska jag försöka få med någon form av ljudprov. 
 
Se! Sa jag inte att vi var stans snyggaste? I rest my case.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0