Ja, varför inte?

Ja, som sagt - varför inte? Varför inte börja skriva lite igen, det som kan vara så trevligt från och till? 
Jösses, vart ska jag börja? Jag ska ta-mig-tusan spalta upp likt en riktigt korrekt krönikör allt nytt som hänt. 
 
- Juli 2013 kom jag in på programmet "Media Management" i Kalmar. 
 
- Augusti 2013 började jag mitt nya liv, nu som Kalmarit. Här började även min lever ta stryk. Den fick ett par rejäla smällar men reste sig på nio! 
Olivia och jag flyttade isär fast vi fortfarande var tillsammans. Hon började studera i Hufvudstaden. 
 
- Januari 2014. Efter en jobbig höst, på många sätt, knöt jag näven i fickan och fick ordning på mitt liv igen. Olivias korta sejour uppe i Stockholm tog slut och hon flyttade in i min etta är i Kalmar. 
 
- Februari 2014. Jag lyckas knipa ett jobb som sportreporter på sveriges radio. Där är jag fortfarande. 
 
- April 2014. Jag fyller 24. 
 
- Maj 2014. Här är vi nu, ivriga på vad resten av skolgången och året har att kasta mot mig! 
 
Stuket på bloggen har jag tänkt kommer vara precis som "vanligt". Det blir mycket av lite. Med handen på hjärtat, så intressant är inte mitt liv. Men vet ni vad? Jag gör det bästa jag kan! 
 
Vi började sända radio med vårat program "Hjälp, det brinner!"
 
Mina två första vänner, Ronnie och Emil, som fortfarande har en gjuten plats i startelvan. 
 
Säga vad man vill om nollning, men skoj var det! Här fick man poäng för att krypa in på krogen. Såklart man kryper!
 
En del av nya klassen. Här på gardenparty 2013.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0