Throwback thursday!

Just det ja! Det är ju torsdag idag. Jag tror att jag glömde att gräva i de gamla arkiven förra veckan. 
Jag har en mapp i min externa hårddisk som heter "digitalkort", den innehåller allt man kan tänka sig. Under bilddagboks-eran följde kameran med precis överallt och man, i alla fall jag, fotade mer än vad jag gör idag. Det är rätt kul att ha i efterhand. Det är inga mästerfoton, men kul ändå. Det är nästan så att jag borde blunda, scrolla i mappen och stoppa efter ett x antal sekunder. Vi ska se vad vi kan rota fram idag.
 
 
 
 
 
 
En julidag från 2007. Med 17 år just fyllda, och drömmar om utlandsspel i de stora ligorna, begav jag och min barnsomsvän Oskar oss ner till de lokala fotbollsplanerna och jobbade på våra färdigheter. Av bilderna att döma besatt han lite fler, och bättre färdigheter i själva tekniken än vad jag gjorde. 
Faktum är att han var/är en riktigt duktig spelare. Det var väl jag också iofs, men jag var målvakt, så tekniken fanns inte riktigt där. Slänga mig däremot - det kunde jag!



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0