Torsdags

Just det! I torsdags vek jag mig för flugan "Throwback thursday", och lät bli att skriva om dagen i sig. Eftersom jag inte har något annat superbra i åtanke att skriva om för tillfället, så tycker jag att det passar bra att göra det nu. Det kanske inte är det ultimata för en bloggare, om jag får titelera mig på det sättet, att skriva om saker som hände för flera dagar sedan.
 
Jo, en banbrytande nyhet har jag! Jag proppade i mig en kebabpizza igår, men vet ni vad? Det smakade inte. Jag tyckte, för första gången i mitt liv, att det inte var särskilt gott. Jag vet inte om det berodde på eventuella nya ingredienser i kebabsåsen eller något annat hokus pokus. Hur som helst suktade jag mer efter keso och broccoli. Det här är, på riktigt, banbrytande för mig. Framsteg!
Det kanske är så, att när man blir lite nyttigare och sköter träningen på ett annat sätt, ja då smakar inte onyttigheter lika bra. Tillfredsställelsen av en pizza slår helt enkelt inte den nöjda känsla man har efter ett träningspass uppföljt av en tallrik keso och grönsaker.
Stort!
 
Torsdagen var det ja! Jag spelade innebandy, sköt ett hårt skott och åt på mangos. Så, nu har jag fått det sagt.
 
 
 
 
Anna-karin stod i vägen! Ja, lite smånöjd är jag faktiskt. Inte av att hon fick ont, men av skottet!



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0