Stadium Businessbattle

Nu ligger jag i startgroparna inför en riktigt rolig utmaning! Stadium anordnar en tävling - Stadium Businessbattle. Varje butik har fått anmäla ett lag där samtliga medarbetare är med och tävlar. Man tävlar lagvis mot varandra, och den som har flest poäng i Juni vinner något lattjo pris. 
 
Poäng samlar man genom att träna. Simple as that. Man laddar ner träningsappen "endomondo", och så kopplas den ihop med våran battle. Så fort man gör någon fysisk aktivitet med appen påslagen, omvandlas de kalorierna man förbränner till poäng, och läggs då på till vårt lag. 
Man tävlar som sagt lagvis, så det laget som har flest poäng i Juni vinner. Trots att det är en lagtävling syns varje persons  individuella poäng, och det finns en "top 20 medlemmar"-lista! Kampen blev helt plötsligt väldigt personlig! Det är klart som korvspad man vill ligga på top 20-listan! Mitt mål är att spöa samtliga i mitt lag. Då gör jag inte bara mig själv en tjänst, jag hjälper även laget! Spöa alla i laget samt ligga på top 20-listan. På måndag startar det. Game on!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0