Räkningar och produktutvecklare

På förmiddagen hörs alltid en liten duns ifrån dörren - det är brevbäraren som släpper ner bomber genom brevinkastet. Åtminstone känns de lika farliga som bomber. De där nedrans breven med den lilla plastrutan uppe till vänster - hatar dem! Jag riktigt känner hur det bränner till i plånboken redan där, bara av att titta på dem!
Med försiktiga kliv smyger jag fram emot dem, lite som om jag skulle desarmera en riktig bomb.
Efter att försiktigt böjt mig ner och hjärtat hoppat över ett par slag kan jag konstatera att de inte är till mig. De är till Olivia. Livet är bra igen!
 
Jag hittade för övrigt en skön produkt hos sportgymbutiken.se. De säljer ett kosttillskott från företaget "Swedish supplements" som heter "I am F#cked up". Är det ett skämt? Åker de runt till olika högstadieskolor och samlar in namnförslag? I am fucked up. Jösses. Riktigt coolt. Hade man bokstavligen talat blivit Hulken - då kan jag köpa namnet. Då blir man verkligen "Fucked up". Inte annars!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0