Min fina krans

När jag för snart en vecka sedan, korsade mållinjen i Mora, efter nio mil till skidor, stod mina egna små kranskullor redo! Kolla vilken kalasfin krans de hade fixat. Tyvärr var den lite för liten för att kunna träs över huvudet likt en "riktig" vasakrans. Enligt försäljaren skulle den hålla sig grön "i flera år". Vi får väl se hur det blir med den saken...
 
Handyman som jag är, så kunde jag inte bara låta den ligga och dö på en bänk. Nej nej. Den här kransen skulle upp på väggen! Fram med hammare och spik och visa vem som är herre på täppan!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Det dar var ju faktiskt valdigt fint, med det handskrivna(?) bandet runt :)

2013-03-04 @ 00:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0