Mattias tycker till!


Jag är en person som tycker väldigt mycket, och drar mig inte för att säga det - på gott och ont. Jag vet att det både är bra och dåligt, och jag låter kanske munnen babbla och gå lite för mycket ibland. Jag vet det. Jag har mycket åsikter om saker och ting, så är det bara. Jag lägger energi på sånt som inte är värt att läggas energi på egentligen, men på något vrickat sätt gillar jag det. 
 
Igår när jag satt och kollade på säsongsfinalen av gladiatorerna, bad en av utmanarna en kille från produktionen att rita siffran "2" på hans högra axel, "Så att killen bakom vet vilken plats han ligger på". 
Det här irriterade mig mer än det borde ha gjort.
Victor, som utmanaren heter, har stulit den här grejen rakt av från filmen "The guardian", den där Ashton Kutchers karaktär tränas till att bli räddningsdykare. Bra film för övrigt! Han stal hela idén rakt av, och han tog cred för den! Han satte "tatueringen" på samma ställe och använde samma motivering till varför han har den. Tror han inte att någon har sett filmen? Det hade varit en sak om han sa något i stil med "Jag gör som han gjorde i den där filmen", eller något i den stilen. Men nixpix. Inget sånt. Han skulle ha all cred för det här otroligt nyskapande "psykandet". 
Kom på något eget! 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0