Dagens lunch

Dagens lunch! Jag börjar vänja mig vid det här nu. Känns knappt lockande att klämma i mig en kebab special längre. Å andra sidan, ge det ett par dagar så är nog suget tillbaka.


Ikväll dukades även ett smörgåsbord av gottigheter upp. Faktum är att det faktiskt inte smakade så bra som det brukar. Det är första gången på väldigt länge som jag inte ätit upp godiset som står framme. Eller varför inte lämna halva kakan för att man inte är sugen? Sensationerna bara avlöser varandra här.
Nu har jag unnat mig godsaker idag. Nu får de snällt vänta tills nästa lördag innan de får se dagsljus igen.

 


Kommentarer
Postat av: Mutti

Det sätter ju viss press på kocken inför dagens middag. ;-)

2013-03-17 @ 10:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0