Byte av bilstereo

För två år sedan köpte jag en ny stereo till min bil. Jag kände att jag var i behov av en AUX-ingång, så jag kan koppla in min telefon. Gissa vad som har slutat fungera nu! Precis. AUX-ingången. Då är helt plötsligt stereon värdelös och kan lika gärna få lämna plats åt den gamla originalstereon.
Jag får trösta mig med att ljudet blir sjukt mycket bättre med den gamla. Nu kan jag reglera basen, välja hur mycket ljud det ska komma ur de olika högtalarna osv. Det har jag saknat.
Jaja, det blir till att gå tillbaka till att bränna skivor helt enkelt! Det är lite skoj det också faktiskt. Skoj men onödigt bökigt.
Känner jag mig själv rätt kommer jag köpa en ny stereo inom ett par månader.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0