Träningslista för den behövande

Musik är A och O för att träningen ska bli bra, det vet vi alla. Jag själv, som jag sa häromdagen, vägrar träna utan musik. Har jag glömt hörlurarna hemma, eller om mobilen dör under passet - ja då vänder jag på klacken och går hem. 
Tyvärr blir ju ens träningslåtar tjatiga efter ett tag. Iofs är det ett bra tecken... 
Hur som helst. Jag satt och upptaderade min lista nu när det slog mig: någon av er kanske har nytta av min fantastiska musiksmak! Jag länkar listan här nere så får ni hålla till godo. 
 
Alltid när jag har frågat folk vad de lyssnar på när de tränar så är det två genrer som poppar upp: House och rap. You gotta be kiddin' me. Vad hände med rock?! I min lista finns kanske en eller två låtar i genrerna house/rap. Resten är ren rock! 
Både Olivia och min lillasyster kör min lista när de tränar. Det värmer i mitt musikhjärta.
 
Klicka HÄR för att komma till listan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0