Flickvänner kan vara onda

Jag och Olivia hade lite tidspress på oss idag när vi skulle hinna med idol, knåpa ihop en skiva, tvätta, hon skulle göra iordning håret osv. Till råga på allt så var det en dokumentär som hon ville se. Såhär löd våran konversation:


Olivia: Det är en dokumentär klockan 21 som jag vill se.

Mattias: Jasså, vad handlar den om då?

Olivia: Det var typ om människor som inte kunde sluta äta mat.

Mattias: Men kan vi inte ha på det lite i bakgrunden då medan vi gör allt annat?

Olivia: Äsch det behövs inte. Jag har ju dig! :)


Äter jag verkligen så mycket?

Kommentarer
Postat av: Olivia

hihi, en del äter du ju (a)

2009-09-11 @ 10:48:08
URL: http://oliviiacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0