Den sista oktober

Den sista oktober resulterade i en riktigt bra lördag. För första gången sen jag var okapabel till att säga nej till saker, så var jag på stan och snurrade med min kära mor. Det var faktiskt riktigt trevligt, vi inhandlade saker till det "nya" rummet, åt bulle och njöt av det kalla men ack så sköna vädret.

Rummet är näst intill klart. Det enda som nu saknas är en byrå och en liten hylla, det blir riktigt bra! Skulle man kanske överväga att starta en snickarfirma? Förmodligen skulle det resultera i många onda tummar och mycket trassel med det mesta då jag faktiskt inte är någon snickarhejare. Bilder på min nya tillflyktsort kommer imorgon.

Till sist vill jag gratulera Zekes till dagens seger i dansbandskampen, ni var riktigt bra!

Zekes kammade hem andra avsnittet av Dansbandskampen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0