Den ofrivillige städaren

Min kära flickvän är enligt mig på tok för pedantisk. Att behöva skura toalettborstens "skål" hör inte till mina favoritsysslor. Människan ställde klockan imorse enbart för att vi skulle komma upp och ta oss en vals med dammsugaren! (Undra om det finns något vaccin mot sånt..) Det är lite fascinerande att se Olle strassa omkring här putsandes på allting som inte rör sig. Hon röjer, river och går alldeles berserk här hemma! Jag funderar på att gömma mig bakom soffan med datorn och hoppas på att inte bli upptäckt de närmaste timmarna. Kan varit en av de bästa idéerna jag fått. Låt ord gå till handling!

Kommentarer
Postat av: Olle

För det första ställde jag aldrig klockan, remember? Och jag gillar att ha det fint hemma, vill ju inte att du ska behöva komma till mig och ett snuskhem så att du/andra inte vill komma :(

2009-10-27 @ 22:56:23
URL: http://oliviiacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0