Återuppståndelsen vol.2

BREAKING NEWS!

Ja, det är sant! bloggen med stort B gör comeback för andra gången!

Det måhända att jag hör till bottenskrapet när det kommer till bloggande och att ständigt försöka uppdatera om vad som händer och vad jag tycker och tänker. Trots det så ska jag ge det ett nytt försök, det har jag bestämt!

Under tiden som frånkopplad från bloggvärlden har jag hunnit med: Köpt ny säng, bildat bandet "REWIND", jobbat som vikarie, sökt en herrans massa jobb, fått nobben från de herrans massa jobben samt firat ett halvår med min fina flickvän. Jag har också hunnit med att vara i luven på arbetsförmedlingen, mycket roande!
Att plöjja igenom alla säsonger av 2½ men, det är lite av allas dröm. Den drömmen har jag genom en nypa uttråkande nu uppfyllt, cred till mig!

I skrivandets stund sitter jag och väntar på att min dator ska "hitta" min kära sony ericsson så jag kan lägga upp någon lajbans bild, men icke! Ni får nöja er med en google-bild så länge.


Potatis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0