Låg- och mellanstadiesysslor

Under mina timmar på käpplundaskolan som fritidspedagog, som det så sofistikerat heter så hinner jag med en hel del saker. Saker som skulle kunna klassas som livsnödvändiga! Till exempel så stod jag förmodligen för halva sveriges pärlplattsproduktion bara igår! En giraff, en geting och ett hjärta gick jag från jobbet med. Bilresan hem var en fröjd. Jag vevade ner rutan för varje mötande bilist och flashade mina coola pärlplattor och slog på mitt bästa smile. Sen hur hett pärlplattor är på manlighetstermometern skiter jag faktiskt i!

För att inte tala om dagens aktiviteter! Idag lärde min föredetta fritidsfröken Pia ett nytt sätt att fläta armband. De är bara TO DIE FOR! Funderar på att starta upp ett företag, börja massproducera mina magnifika armaband och sälja dem svindyrt till glamourindustrin. Jag kommer att tjäna en förmögenhet!

Eftersom min flickvän är såpass lat och full av vägran så kan ni tyvärr inte få några bilder på mästerverken idag. Ni får hålla ut tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0