Ibland förvånas man över sig själv

Jag kom hem från dagens arbete som gympamajje på helenaskolan hungrigare än någonsin. Vad händer? Jo jag konstaterar att både kyl och frys är lika tomma som min mage och beslutar mig för att vad som än kan stilla min hunger får duga. Det hela kulminerar i en tallrik frusna blåbär och skivade bananbitar med mjölk som vätsketillsats. Allt såg till min besvikelse mycket äckligt ut. Blått vatten med gula skivor, mums. Det var ingen smaksensation om man säger så, men ner slank det iallafall och jag kände mig nyttig. 


Nyttighetsfaktor 110!

Kommentarer
Postat av: Hampus

2009-11-17 @ 22:48:18
Postat av: Hampus

Mattias.. Skriv vad du vill.. Men sjunk inte så djupt i bloggträsket att du börjar ta kort på din mat och publicera! ^^ Rätta mig om jag har fel, men har inte du skrivit något om de bloggare som gör sånt redan? ;)

2009-11-17 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0