Wolli Bolli!

Wolli bolli! Jag skulle vilja ta mig tiden att berömma den roligaste filmen jag sett på länge; Kenny Begins med Johan Rheborg i rollen som den blonda galaxhjälten Kenny Starfighter.

Kenny starfighter är en karaktär som varit med mig sen jag var relativt liten, 8, 9 år kanske(?) och det har alltid varit min favorit. När jag fick veta i höstas att det skulle bli en långfilm av den populära tv-serien så slog jag bokstavligen talat volter, jag blev som barn på nytt! Det blev tyvärr aldrig av att jag gick och såg det största mästerverket i modern tid på bio, jag såg den på dvd igår istället.
För första gången på väldigt länge så skrattade jag högt åt en film, en svensk film! Det är skönt att få vara lite barn ibland och inte behöva ägna tankeverksamhet åt alla avancerade "tänka själv-skämt".

Kenny Begins - se den!


Världens bästa Kenny!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0