The beginning!

Förord:
Först måste jag bara säga hur väl det märks att jag inte har gått i skolan på ett tag.. Har jag rätt när jag stavar "beginning" så? Det måste vara så. Det är läskigt hur snabb glömskehäxan är framme vid dörren och sopar på lite glömsk-pulver på en.

Jahaja, då har även jag trampat ner i bloggträskets geggamojja. Jag har ställt mig själv frågan ett x antal gånger "Skulle man börja blogga kanske?" Jag har dock aldrig riktigt hittat vitsen i att blogga. Visst, de som tjänar som Joakim Von Anka på sina bloggar kan jag förstå, det har ju blivit deras levnadsbröd. Tänk vad skönt att kunna förlita sig på något som man kan göra hemmifrån, ger bra pengar och som man verkligen tycker är roligt! De människorna har verkligen valt rätt nummer på livets lotteri.

I den här bloggen kommer det att kunna läsas om det mesta mellan jord och himmel. Jag vet mycket väl att det heter "himmel och jord" men jag tycker att det låter aningen mer logiskt att börja nedifrån, fråga mig inte varför. '
Jag kommer att ta upp mycket saker som jag irriterar mig på, vilket inte är lite. När jag går och lägger mig så har jag under dagen upplevt väldigt många olika ögonblick där man kan fråga sig varför det är si och så och varför det inte är som, enligt mig, det "ska" vara.

Det är alltså såhär det känns att blogga? Jo men visst, det känns rätt okej. Jag bankar att jag fortsätter med det här i en månad, minst. Jag minns när en nära vän började blogga och vi trodde att han skulle orka i 2-3 veckor. I över ett år blev vi ständigt påminda om hans tankar och vardag...

Kommentarer
Postat av: Lööf

GLHF, det här kan bli intressant :)

2009-08-19 @ 10:20:44
Postat av: Anonym

Mattias! Skriv ett imlägg om bara mig!

Vet att du kan komma på en hel del!

Pouuusss

2009-08-19 @ 12:46:00
URL: http://fiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skriver riktigt bra bror! this will be fun :)

2009-08-19 @ 12:59:13
Postat av: Mattias

Jag skriver bara innlägg om dom som jag vet vilka de är.

2009-08-19 @ 13:20:38
Postat av: Freja

Oh, bloggosfären har hittat ännu en tjänare, spännande! Hoppas du orkar mer än en månad :)

2009-08-19 @ 13:31:16
URL: http://popoffer.blogspot.com
Postat av: Frida Andersson The one and only

Men vad helvete,

Frida Andersson in your HEAD!

SKriv ett inlägg om mig nu

2009-08-19 @ 19:41:45
URL: http://fiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0