Sömnlösa nätter

Ibland när det är menat att man ska sova så är det någon som står och motar ut han John Blund-killen. En sån "motare" gjorde en visit hos mig inatt. Jag hade gått och lagt mig, slått på tv:n och bläddrat runt lite och konstaterat att det var helt hopplöst. Olivia hade sedan länge hoppat på sitt sovtåg, tyvärr värkade det som att hon tog sista platsen...
Jag bestämde mig iallafall för att lämna sängen för att slå på min trogna vän datorn, destination www.youtube.com

Philip och Fredrik är något som alltid fungerar, jag hade ett litet småtrevligt maraton i min ensamhet.
Här kommer ett par riktiga guldkorn från sveriges kanske mest älskade programledare.


Skratta och gråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0