Slutjobbat!

Jahaja, det var den sommaren och det sommarjobbet det. Idag var det den sista dagen på campingen och det var faktiskt väldigt tråkigt att behöva åka därifrån. Förhoppningsvis så får jag träffa alla nästa år igen!

Att jobba på en camping är roligt, varierande och lärorikt. Vad mer kan man begära av ett jobb? Det är utan några som helst tvivel det bästa jobb jag haft. Framförallt de bästa jobbarkompisarna jag haft! Och utan att tänka efter allt för mycket så vet jag att utan bra arbetskamrater som både är trevliga, duktiga på det de gör och allmänt sociala så blir inte jobbet särskilt roligt.
Idag kom vår otroligt idérike arbetsledare Filip med säsongens bästa förslag, och det dröjde inte många millisekunder innan alla var ombord på idén.
I samband med att jag berättar vad förslaget var så ska jag passa på att introducera en ny "sak" här på bloggen; Grej of the day! Jag kommer, när det har hänt något som är värt att nämna för allmänheten, kategorisera det under den här nya, excellenta och allmänt skitsnygga skylten som jag själv har byggt, att presentera det som dagens grej! Det kan vara något roligt som har hänt. Någon som har gjort något speciellt bra eller vad det vara månde.






Dagens "Grej of the day!" innefattar en sjujäkla massa avdankade klistermärken och en gammal husvagn.
Som sagt så kläckte Filip en idé, och den idén kulmenerade i att vi klistrade fast ett antal hundra "Skara Sommarland"-klistermärken på våra säkerhetsvakters husvagn som de har ställt upp på campingen. Vi tyckte det var riktigt roligt, frågan är hur roligt de tycker att det är och om de kommer att behålla det som det ser ut eller måla över det.. Alternativt ta bort alla märken. Det sista alternativet kräver dock tid i överflöd.



Kommentarer
Postat av: Iréne

Jaaa! Va fint det blev! :D Jag kastade en blick på husvagnen innan jag for hem (dvs innan ni klistrat) och tänkte att klistermärkena nog skulle bli finast på det gråa. Finemang att ni tyckte lika som jag! :)

2009-08-23 @ 19:09:04
URL: http://chingelings.hundsida.se
Postat av: "Totti"

Man blir ju lite rörd när du skriver om sommaren. Kan ju inte hålla med om allt(du vet vem jag menar;)).

2009-08-23 @ 19:55:46
Postat av: Mattias

"Totti", är det hallenberg det? :)

2009-08-23 @ 20:15:26
Postat av: Sofie i repan

Tjusigt värre! Hoppas att de låter det vara kvar :) Har du hört nåt mer från Carro förresten?

2009-08-24 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0