Mattias <3 T-shirts

Jag har som en del vet en förkärlek till t-shirts. Det kvittar om jag verkligen behöver det eller inte, hittar jag en t-shirt i kategorin "snygg" rill ett helt okej pris så köper jag den oavsett hur mycket jag verkligen behöver den.
Jag kommer ihåg första gången jag skulle träffa Olivia på stan och vi strosade igenom commerce i hopp om att någon gång den kvällen nå våran slutdestination resecentrum. När vi gick där så var det något som sög till dig min blick. Det var carlings som hade rea på t-shirts. Reaktionstiden var i bolt-klass! Jag gick in och drog med en svepande blick över bordet med tröjor och fick syn på en rätt schysst t-tröja, kollade storleken. XL - happ, den blir skitbra! Olivia kollade med förvånande ögon på mig och undrade om jag inte skulle prova den först.
Att prova saker är mer överskattat än det svenska damlandslaget i fotboll. Man vet väl ändå vad man har för storlek? När det kommer till t-shirts vet man vad man har för storlek och måste då kanske inte prova varenda eviga plagg. Träningsvärken i axlar och armar kommer snabbt att göra sig påmind.

Jag såg tidigare idag att nocomply.com har minst 50% på alla t-shirts. Jag som redan gjort av med tillräckligt mycket pengar den här månaden kunde såklart inte hålla mig. In på nocomply.com snabbare än just Usain Bolt (vi kan jämföras på flera olika plan) och leta upp ett snyggt plagg. Jag hittade en rätt schysst till slut som jag beställde. Förhoppningsvis så kommer storken med den imorgon!

T-shirt från nocomply.com

Modeblogg a'la gay-style!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan nog hitta ett plan du är snabbare än han den dära på också! :D

2009-08-20 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0