Guds gåva

Gud har givit världen inte bara mitt namn utan även något så fantastiskt som nässpray. Det måste vara världens bästa uppfinning alla kategorier!
Huvudvärk, täppt näsa och allmänt degig, kombinera de tre och få min dagsstatus. Mitt ljus i tunneln är då jag får injicera ett par doser nässpray. Känslan då det löser upp all skit uppe i kranen är obeskrivligt skön.
Jag förstår mig inte på dem som tackar nej till sprayen när de är riktigt förskylda. Det finns många världsfrågor som man skulle vilja ha svar på. Det är en av dem.



Matfestivalen är över nu också. Och visst var det som jag erfara, om inte värre! Den otroligt fula och konstiga stilen "partille-johnny" som jag fått förklarat för mig att den kallas gjorde sig påmind i alltför stor utsträckning och gjorde mig faktiskt irriterad på riktigt. Jag tycker ärligt talat synd om de ungomdar som försöker se coola och populära ut genom att trä på sina lillasysters hårsnoddar runt vaderna. Usch!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är klart att lite träffad på icke nässprayanvändare känner jag mig ju..haha.



Sen förstår jag inte hur du orkar lägga ner så mycket energi på att störa dig på saker och folk Mattias ;D

2009-08-31 @ 14:58:41
URL: http://niilssonm.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja, det var faktiskt lite riktat till dig Malin. Men jag är sån, jag stör mig på väldigt mycket.

2009-08-31 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0